Medmänsklighet

Det undrar jag vad det är. Det finns vissa på mitt jobb som verkligen inte vet vad det ordet betyder. Idag skuller verkligen vara hjälpt av att en viss person visste vad det betyder. Jag har som vanligt j*vligt ont i min rygg. Och det påpekade jag på jobbet. Jag sa att jag skulle bli hjälpt om jag fick någon som hjälpte mig att bädda sängarna. Men se det fick jag inte. Jag fick mer till svar att det var ett j*vla sätt att ställa sådant krav. Jag hade iofs "bara" 10 rum att städa, men alla var dubbelrum. Hon som nu var så omedmänsklig hade 3 till till sin hjälp på sin våning. Där var ju SÅ mycket att göra. Till på köpet så ringde hon till våra chef och klagade på mig. Hon kan vidare inte jobba med vissa bara för att dom är allt för långsamma. Då får hon ju stressa SÅ mycket och då får hon känningar av sin magkatarr. Nu blev hon klar på sin våning samtidigt som jag. Så vad hade det gjort om jag fick lite hjälp?? Bristen på hjälp har resulterat i att jag sjukanmält mig. Det blir inget jobb för mig imorgon. Nu har jag så ont i ryggen att jag knappt kan röra mig. Nu vet jag att jag inte ska jobba något mera med henne. Fram tills idag har jag tyck bra om henne, men nu är det tvärt om.

Nej, nu ska jag åka iväg och klippa mig.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0