Jag visst det

Ja, vad är det nu jag visste?? Jo, jag visste att jag inte skulle få sova natten tills idag och det beror på min medicin. Tabletterna som jag fick utskrivet igår är rena dunderpillerna, men inte för min sömn. När dom börjat verka så kan jag inte sova. Jag ligger och är "hög som ett höghus", allt bara snurrar runt. Fast jag är hur trött som helst så går det inte att sova. Och inte blev det bättre i natt av att det kliade överallt. Har fått en del myggbett de sista dagarna. De flesta ska typiskt sitta på tyggen där jag inte når.

Imorgon är min sista dag på jobbet. Ja, jag vet att jag tjatat om det de sista dagarna. Det kommer att bli så tråkigt att bli arbetslös igen. Jag hoppas att jag snart får ett jobb igen. Visst ska det bli skönt att ha en veckas ledigt, det ska jag inte sticka under stolen med. Men någon längre "ledighet" vill jag inte ha. Så jag kommer att vara flitig på att skicka in jobbansökningar.

Nej, nu ska jag återgå till kliandet av mina myggbet ;))

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0