Jag vill inte mer

Nu är det absolut inget kul att gå till jobbet mera. Det är bara gnäll att man är slarvig, inte kan bädda, inte vill jobba med någon viss för att den är långsam osv. Det är den fasta städpersonalen som håller på så. Vi vikarier får inte höra något positivt. Allt detta gör att jag har tappat lusten att gå till jobbet. Tur att det det kanppt är tre veckor kvar. Kommer att jubla den dagen jag slutar. Jag kommer aldrig att vilja jobba där något mera och det är samma ordinare städpersonal som nu. Jag som var så glad när jag fick jobbet, men nu är det tvärtom. Att dom som håller på och "trackar" inte fattar att vi blir sårade. Nej, dom är en bunke energitjuvar som inte är värda något. Jag kommer hädan efter att ignorera dem så gott det går. Vi vikarer håller ihop och stöttar varandra och det är det viktigaste. Kan säga att när det är tid att ha mitt utvecklingssamtal med chefen, så kommer jag att säga till henne precis vad jag har skrivit här. Jag vill inte att någon anna ska behöva råka ut för samma sak.

Idag har vi haft lite att göra, så det har blivit ett par timmars slapp bläääää. Jag vill hellre ha att göra hela tiden, inte så att man stressar utan lagom är bäst. Idag har det även varit en dag då jag inte varit vaken. Känns som om jag vari i ett soombiestadie hela dagen. Det kvittar att jag har bälgat en massa kaffe. Är fortfarande jättetrött, så det kommer att bli en tidig kväll för mig. Känns skönt att jag ska vara ledig på onsdag. Ska ta en välförjänt sovmorgon då.

Nej, nu ska jag fortsätta slappa.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0