Jaaaaaa, äntligen

är det ledigt för mig imorgon. Ska iofs till Simrishamn, men det är för sjukgymnast och vattengympa besök. Jag ser verkligen fram emot båda besöken. Vill ju få bukt med min rygg. Efter de besöken ska jag ha fikagäster hos mig. Det är den arbetskamrat och två av hennes barn som kommer hit. Ska bli så skönt att bara få vara och att sitta och prata skit.

Jobbet har varit helt OK för mig idag. Jag har inte behövt jobba tillsammans med dom som jag inte klarar av. Ja, ni färstår vad jag menar. Hon som jag jobbat med har varit helt underbar. Vi har skrattat och haft det hur trevlig som helst. Det är så här jag vill ha det när jag jobbar. Vi har inte haft så mycket att göra, så vi har verkligen "sölat" för att slippa "sitta av" tiden. Det blev iofs en timmes slapp innan vi fick åka hem, men det kan jag leva med.

Nej, nu ska jag fortsätta med städningen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0