Ja, jag vet.....

....att det var någon dag sen jag skrev här. Men det har absolut inte hänt något att skriva om.

Som jag skrev tidigare i veckan så var jag på en anställningsintervju i går i Helsingborg.Jag tycker att intervjun gick bra, så nu är det bara till att vänta och se. Det är ett bemanningsföretag som söker personal, så jag vet inte till vilken arbetsplats jag kan vara tilltänkt, om det nu blir något. Nu är det bara till att vänta och se om jag går vidare till en andra intervju. Vet inte när/om det ska ske.

Igårkväll var vi bortbjudna, till älsklingens chef. Det var en trevlig kväll med god mat, trevligt sällskap och härligt bad i "tunnan". Har aldrig badat tunna tidigare, men det gav mersmak för mig. Det var så varmt och härligt, verkligen bra för min stackars rygg.

Idag har jag jobbat ska så göra imorgon också. Detta är min sista jobbehelg. Slutar på jobbet på fredag. Både skönt och trist. Skönt för min värk trist för att man är utan jobb igen.

Nej, nu ska jag lägga mig tillrätta i soffan.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0