Han är f*n inte riktigt klok

Idag har det varit en slappe dag för oss båda. Vi har varit iväg till Bo Ohlsson en sväng för att köpa kattsand och jag har tvättat en maskin med badlakan. Annars så har det tagits lungt. Vi har även unnat oss en härlig vila. Lilla Mitzi har även passat på att snussa gott i våran säng. När jag vaknat så fick älsklingen min fnatt. Han trodde att jag höll på att klämma katten när jag vände på mig. Tydligen så var det min hand, som han trodde såg ut som en svart kattsvans. Så nu har jag ont i min vänstra överarm. För det var där som han slog och knep till mig. Snacka om att han inte är riktigt klok. Nåja, han menade väl. Men det gjorde ont.

Nu sitter jag och slötittar på TV. Har inget vettigare för mig. Ska snart fråga älsklingen om vad vi ska ha till kvällsmat, för jag börjar bli hungrig.

Ja, just det. Jag vägde mig i morse. Alltid lika kul när vågen visar på minus och det gjorde den idag. Hoppas att det fortsätter på det här sätten nu när jag inte har jobb.

Nej, nu ska jag fortsätta slappa.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0