Flitig förmiddag

Idag har jag varit flitig på förmiddagen. Det har tvättats, tvättat bilarna, plockats svartavinbär och kokts vinbörsgele. Det blev även lite vinbär till frysen. Hade även tänkt hinna med lite städning på förmiddagen, men gele koket tog för lång tid. Nu får städningen tas en annan dag. Vi dör absolut inte av lite skit i hörnen.

Efter lunchen tog jag en tur med motercyklen. Har inte varit ute och kört den sen i måndags, så jag var riktigt sugen nu. Efter turen tog vi cyklarna ner till torgen för att njuta av mjukglass. Det var jättasmakigt. När vi kom hem bytte jag om till badkläder för att svalka av mig i poolen. Fast vattent var 23 grader så var det JÄTTEkallt. Men ack så skönt det var att svalka av sig.

Resten av dagen har det slappats. Älsklingen börjar ju att jobba imorgon efter tre veckors semester. Jag ska också jobba imorgon. Har fyra arbetsdagar framför mig, sen ledig fredag. Helgen ska jag jobba =(( Men jag ska inte klaga är ju ledig varannan helg. Det kunde varit värre.

Nu ska jag titta på Tv, sen är det sängen.

Jag hade tänkt lägga in lite blider från mobilen. Men tyvärr så hittar jag inte sladden. Så det får bli vid ett senare tillfälle.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0