Uppdatering

<söndag och äntligen har jag lyckats att lägga över muína foton från mobilen till datorn. Det har tagit sin lilla tid, men skam den som ger sig.

Her inte suttit vid datorn så mycket i helgen. Har mestadels varit ute och njutit av det fina vädret. Det har iofs inte varit så fint väder idag som igår. Vi har fått gjort mycket i trädgården. Nu är det fräst och fint i trädgårdslandet. Gräset och mossan  är också fixat. Det tog sin lilla tid det. När vi var klara så räknade vi att vi har 11 sopsäckar med mossa. Det blir alltså en tur till tippen i veckan som kommer.

Ikväll har vi grillat kycklingfiléer, smaskens. Till det hade vi ugnsstekta potatisar, broccoli och sås. Mina svärföräldrar blev bjudna på kvällsmat hos oss. Dom hade med sig muffins till kaffet. Med andra ord så har helgan varit helt perfekt, med massor av sol och uteliv.

Här kommer lite bilder från veckan som varit:


Jag på min skogspromenad i tisdags


Laxtrappan som jag passerade och satt och pausade vid


Skövlad del av skogen =(


Påskriset jag plockade under skogspromenaden


Slutresultatet


Årets första grillning igår

Nej, nu ska jag sätta mig och titta på TV.

Ha en fortastt bra kväll. Vi hörs kanse av senare.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0