Trött, tröttare, tröttast

Ja, så känner jag mig just nu. Så snart bär det av mot den renbäddade sängen.

Innan ikväll var vi iväg till älsklingens föräldrar för en fika, samt att träffa min mamma som också var där. Det blev en trevlig pratstund och god fika. Vi stannade inte så lägne, då det är jobbdag för älsklingen imorgon. Jag har som vanligt sovmorgon.

Nu känner jag att mitt huvud börjar klarna, men att värken i ryggen börjar ta vid igen. Det är alltid för och nackdelar med värktabletter. Ska inte ta något mer av sådan vara ikväll, då de gör att jag inte kan sova. Men för den delen kan jag inte sova för värken. Vaknar varje gång jag vänder på mig (gör det ganska så ofta). Hoppas att det ryggonda försvinner snabbt, så att jag kan komma igång och träna. För det är det som jag saknar mest just nu. Ja, vattengympa klarar jag av utan problem, men att gå på löparbandet och att jogga är uteslutet just nu. Hade tänkt att lufta cyklen imorgon. Tror att det är skonsamt för ryggen.
Nej, nog med gnäll nu. Nu ska jag se klart på CSI, sen är det bedtime for me.

Natti natt alla goa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0