Torsdag

Idag har jag varit iväg på vattengympa. Innan det blev det ett pass på löparbandet. Blev precis som i måndags. Jogging under 3,5 min. Totalsträckan blev 400 m.

Ikväll har jag fortsatt med motionen. Det blev 30 min gräsklippning. Vi har en sådan som man får vara så snäll att föra på. Ingen åkbar här inte. Efter gräsklippningen sa mina höfter ifrån. Det hade blivit förmycket för dem.
SÅ det blir nog ingen mer motion denna veckan.

Annars så har jag inte gjort så mycket idag. Som vanligt så är jag helt slut i kroppen och knoppen efter vattengympan. Så det har blivit lite vila, välbehövlig sådan.

Nu ska jag krypa ner under täcket. Håller på att somna över datorn.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0