Svullen

Jag skulle varit ute och motionerat under dagen. Men så blir det inte, då jag sitter med svullna ögon och svullen näsa. Det är den förhatliga pollenallergin som slagit till. Pollen skulle vara strängt förbjudet. Inget kul att se ut som en, ja jag vet inte vad. Det blir till att få bort symptomen och sen se positivt på tillvaron. Det är inte så att jag är den enda i världen som har pollen problem. Det finns dom som har det värre än vad jag har det.

För sen stund sen var jag och postade presenten till min systerdotter. Säger bara fy attans vade det är dyrt att skicka ett brev. Brevet vägde inte 1 kg men det kostade 152 kr att få iväg. Men lilla pluttan är värd det. Nu hoppas jag bara att hon tycker om innehållet också. Berättar inte vad det är, då jag tror att min syster läser min blogg =)

Nej, nu ska jag ta min allergimedicin. Sen får jag nog röja upp lite här hemma. Svärisarna kommer på besök ikväll.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0