Som bort blåst

Träningsvärken jag kännde av igår är som bort blåst idag =)) Helt otroligt. Kanske det blir en tur med cyklen senare. Var evigheter sen jag använde den. Bara att ta fram cyklen från uterummet och börja använda den.

Älsklingen min ska på fotbollsträning direkt efter jobbet. Så ikväll blir det en sen middag. Funderar på att svänga ihop biffar och potatissallad.
Hittade ett recept på nätet på potatissallad. Det innehåller potatis, rödlök, olja, vinäger, salt och peppar. Jag tänker att krydda till det med lite fetaost i olja. Det blir även en grönsallad till det.

Nej, nu får jag ta tag i hushållssysslorna. Har tänkt att putsa fönstret i sovrummet. Har jag ork blir det kanske alla fönsterna på ovanvåningen som blir putsade.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0