Segt

Vad seg jag känner mig idag, trots att jag gick och la mig innan tio igårkväll. Somnade fort, men har varit vaken ett par ggr inatt. En gång var för att jag var så täppt i näsan, en gång för att älsklingen snarker så och sista gången var för att min älskade Flisan spydde. Så det var bara till att masa sig ur sängen och städa upp de tre spyfläckarna. Fattar inte att en liten katt kan ha så mycket innehåll i sin lilla mage. Idag är Flisan lite nere, men det är färståligt. Stackars liten.

Älsklingen min är i garaget och meckar och jag ska nu gå och hänga ut tvätten och sätta igång en ny maskin. Annars så har jag inga planer för dagen.

Nej, nu hörde jag att älsklingen kom in, Han vill nog ha lite lunch. Får gå ner i köket och se vad det blir. Har absolut ingen aning.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0