Säsongens första

rabarberpaj och vanlijvisp är avnjuten. Det blev detta goda till efterrätt idag. Så härlig att gå ut i trädgårdslandet och plocka lite rabarber. Blev paj över till imorgon.

Har haft dataproblem idag. Så jag har fått ominstalera hela datan. Tror att det var ett litet virus som lyckats komma in på min dator. Men för hoppningsvis är det problemet undanröjt nu. Alltså så har jag suttit mycket vid datorn för att få den funktionsduglig igen.

Innan ikväll var jag iväg och veckohandlade. Säger bara gud vad kass jag blev i magen då. Blir så irriterad, för i perioder så strejkar min mage. Ingen vet vad det är för fel. Ingen intollerans mot gluten eller laktos. Det har jag blivit kollad för. Nu är magen helt OK igen.

Värre är det för lilla Flisan. Hon är verkligen dålig. Hon äter inte. Har sen i måndags max ätit 100g mat. Stackars liten. Tycker verkligen synd om henne. Ringde till djurskjuhuset tidigare. Vi bestämmde att hon ska komma dit imorgon, men blir hon sämre under natten ska vi komma in direkt. Hoppas att det inte är något allvarligt.

Nej, nu ska jag fortsätta titta på TV, sen är det sängen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0