Överraskning

Idag har jag fått en positiv överraskning när jag öppnade posten. Fick ett brav från försäkringskassan angående min dagsersättning. Har fått "löne ökning" med hela 15 kronor efter skatt. Wow vilken förmögenhet ;) Men många bäckar små, som man brukar säga. Jag är verkligen glad för det lilla extra. Det var inget som jag hade förväntat mig.

I eftermiddag har jag och en gammal arbetskamrat varit och fikat. God mat och massor av skitsnack. Det var jätte trevligt att träffa henne. Det blir inte så ofta, fast vi bor i samma "håla". Så blir det ibland. Så när vi träffas har vi mycket att gå igenom =))

Annars så har jag inte gjort så mycket idag. Har iofs fixat lite med bloggen. Som ni märker så har jag lite samarbetspartners nu. Om ni också är intresserade av att tjäna lite extra pengar så gå in på Frossle. Jag bjuder på anslutningsavgiften på 50 kr om ni går via min rekamlänk. Vad gör man inte för att få in lite extra fickpengar på kontot?? ;)

Nu är min älskling på fotbollsträning. Det är bara katterna och jag hemma. Men jag märker inta av dom. Dom har intagit sovläget. Det gör dom rätt i *S*

Nu ska jag gå och brygga mig lite kaffe.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0