Onsdag

Idag har älsklingen min haft semester. Inte för att han ville ha det idag. Han har varit på begraving efter sin farbror/gudfar. Alltid trist när någon går bort, men för hans skull var det nog bäst det som skedde. Han hade levt med prostatacanser i flera år.

Jag har varit och lämnat blidprover. Är stammis på labbet. Är där minst 7 ggr/år. Vad gör man inte för att se så att medicineringen fungerar. Visst, jag börjar bli en aning trött på att gå dit, samt sönder stucken i min stackars arm. I eftermiddags var vi iväg och inhandlade för påsken. Vi ska ha gäster på fredag. Det blev även inhandlat lite blom- och grönsaksfröer samt gödning till gräsmattan.

Av någon konstig anledning så lyckas jag alltid med att skjuta städningen framför mig *S* Måste ta tag i den imorgon, så att vi slipper att göra allt på fredag. Har tillräckligt med att fixa maten då.

Imorgon är det träning (vattengympa). Innan idag så kände jag absolut inte för att träna. Men nu känns det bättre. Är iofs inte taggad, men jag är redo för vattengympan. Ska se om jag klarar av en promenad på löparbandet. Känner mig mycket bättre i ryggen idag. Har inte behövt medicinera för att klara av dagen.

Nej, nu tror jag att jag ska lägga mig. Klockan ringer 7.15 *gäsp'

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0