Onsdag kväll

Har mått ganska så tjuvtjock ikväll, ont i huvudet och frusit. Nu känns det bättre, efter två panodil. Hoppas att det håller isig. För jag har absolutinge lunst att bli sjuk. Har planerat att motionera imorgon.

Innan kvällsmaten idag, så åkte vi iväg och inhandlade en födelsedagspresent åt min systerdotter. Ska slå in det imorgon, sen åka till posten och skicka iväg det. Min systerdotter bor i Schweitz. Hon fyller iofs inte år förrän nästa lördag, men det tar en vecka att skicka iväg det. Det blev även handlat lite sake som man behöver i vardagen.

Ikväll har älsklingen varit i garaget och jag har slappat och tittat på TV. Katterna har sprungit runt och lekt, samt gett mig ett och annat skratt. Dom är så roliga att titta på när dom sätter igång och leker.

Nej, nu ska jag sätta mig och läsa lite. Har precis påbörjat första boken i Stieg Larssons milleniumserie, Män som hatar kvinnor.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0