Onsdag kväl

Sitter här och fryser så att jag skakar =( Men jag känner mig inte sjuk. Så det blir vattengympa imorgonbitti som inplanerat. Ska bli skönt att krypa ner i det varma vattnet.

I eftermiddags var jag i Ystad och strosade. Jag införskaffade mig ett par vita korta leggings och en hudkräm. Det blev även en god fika. Jag var även in om i en sportaffär för att prova löparskor. Men det det blev inget provat, fick ingen hjälp. Såg rentav inget biträde att fråga efter =( Precis innan jag kom till Ystad så hade regnat. Men det kom inget regn så länge som jag strosade runt.

Ikväll har jag hjälp älsklingen med bilen. Bromsarna behövdes luftas. Om jag har förstått det hela rätt så gör man det när man haft nere hela bromssystemet, för att få ut all luft som samlats i bromsslangarna. Gör man inte detta så tar inte bormsarna när man bromsar. Skulle vara illa det.

Nu ska jag burra in mig under mitt täcke framför TV:n. Hoppas att värmen kommer tillbaks.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0