Njuter av solen

Skönt att man har en bärbar dator. Har nu dragit den med mig ut i det härliga solvädret. Så här sitter jag på uteplatsen och blogg samtidigt som jag njuter av SOOOLEN. Det kan inte vara bättre och till på köpet så är det fredag. Ska snart traska in och påbörja middagen. Blir vädligt avancerad mat idag, hamburgare, pommes och görnsaker hihihi......... Orkar inte slänga ihop något annat, samt att jag är sugen på pommes. Någon gång måste man få unna sig något utöver det vanliga, som för mig är LCHF och GI (jag blandar mellan de två dieterna).

Har annars inte gjort så mycket idag. Var en sväng till affären och gjorde av med älsklingens pengar ;) Han få skylla sig själva, då han gav mig sitt kort imorse. Nu blev det inte så dyrt denna gången, men iaf. Tycker att han är hur snäll som helst som lämnar sitt kort till mig, men det beror nog mest på att jag inte har några pengar på mitt kort *S*.

Nej, nu ska jag upp och röra på mig en stund. Det börjar blåsa lite, så jag börjar bli lite kall.

Kram

Kommentarer
Postat av: Emmas Form - vägen mot en mer vältränad kropp

Gud så skönt med sooool! här snöar det.... suck

2009-04-03 @ 17:39:23
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0