Njuter

Måste bara få visa  foto på Flisan när hon ligger på köksbordet och njuter i solen.




En rikgit soldyrkare *skratt*

Själva så njuter jag absolut inte just nu. Har dragit på mig en fruktansvärd nackspärr. Kan inte vrida huvudet åt vänster, blääääääää........ Men det får inte hindra mig. Går allt som det ska så följer jag med älsklingen till fotbollsträningen imorgon. Tänkte ta en promenad i skogen medans träningen pågår.

Ikväll har svärisarna varit här. Vi har haft deras släp, så dom har hämtat det nu, så att det kan bli besiktigat på måndag. Det blev lite skitsnack över en mugg kaffe. Alltid trevligt med besök.

Kramens till er alla goa där ute


Kommentarer
Postat av: Emmas Form

Hua stackare!! :(

2009-04-16 @ 22:16:57
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0