Måndag

Ytterligare en HÄRLIG dag, men jag har inte njutit något av den. Det beror på att jag har legat och virdit och vänt mig hela natten =(( Inget kul det, men det är bara till att gilla läget.

Idag har jag varit iväg på vattengympa samt sjukgympa. Skulle vart på löparbande men min sjugymnas förbjöd mig till det. Han tycker att jag ska bli bättre i min rygg först och det har han rätt i. Tar det lungt denna vecka också, sen är det hårda tag igen *S*. Blir det fint väder imorgon också, så kommer jag att ta en stillsam skogspromenad. Måste ju röra mig lite, kan inte bli helt försloffad.


Mina små livsnjutare

Nu ska jag fortsätta att titta på TV. Skriver kanske lite mer senare.


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0