Makabert

Satt för en stund sen och såg på nyheterna. Spärrade varkligen upp öronen när jag hörde on Ville. Han är en liten kille som föddes i v 24, men inte fick stanna kvar i livet. För två veckor sedan transporterades hans kista med kroppen i från sjukhuset till kyrkan. Begravningen skulle ha ägt rum i tisdags, men den blev inte av. I måndags när föräldrarna skulle få se Ville i kistan i måndags, fanns inte kroppen kvar i den.

Vad är det som har hänt? Jag menar vem FAN stjäl ett litet dött barn. Jag kan inte fatt det. Inte nog med att föräldrarna inte fick ha kvar sitt efterlängtade barn, nu kan dom inte begrava honom. Jag blir så upprörd och så ledsen. Detta är inget som någon ska behöva gå igenom, inte ens min väsrsta fiende (om jag nu hade någon).

Mina tankar går till Villes familj i denna svåra stund.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0