Lång ledigt

Nu har min älskling lång ledigt, SKÖNT. Inte ofta som vi får fyra dagar tillsammans utan att ta semester. Imorgon ska vi ha gäster, men annasr så kommer vi att bara vara vi. Blir väl lite trädgårdsarbete, jobba med bilen. Men det är sånt som måste göras. Men vi har inga krav på oss.

Idag har jag varit på vattengympa. Innan det blev det 5 minuter på löparbandet, dock ingen jogging. Men jag är nöjd och det är det som är det viktigaste. När jag körde hem köpte jag med mig 5 röda rosor till min älskling. Vi firar 15 årog förlovning imorgon. Fattar inte vart tiden tagit vägen. Har fortfarande kvar den där pirrande nyförälskensen =)

Jag har även varit och köpt en födelsedagspresent åt en vän som fyller år på måndag. Det blev även inhandlat en ny tunika och leggings, allt i svart. Kommer nog att ha det på mig imorgonkväll när vi har gäster.

Nej, nu ska jag nog sätta mig bekvämt i soffan och läsa en bok.

Tjingeling så länge och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0