Känningar

Jag har fått träningsvärk efter joggingen idag =)  JAAAAAAAAA.................. Ja, jag vet att jag är konstig. Men det är fösta gången sen jag började träna i december som jag har träningsvärk. Att man blir glad för en sådan sak. Men jag är inte som alla andra. Nu vet jag att jag gjort något nyttigt för mina stackars muskler. Det blir vila tills nästa gång jag ska på vattengymap (torsdag). Då kommer jag att köra först på löparbandet sen gympa.

Som jag nämde i mitt förra inlägg så joggade jag i 3,5 min. Länge för mig men inte för andra. När jag slutade så kännde jag att ja mycket väl skulle kunna jogga lite till. Men min tanke är att det är bättre att ta lite i taget och inte överanstränga sig totalt. Efter som jag är kraftigt överviktig så är jogging inte det optimala för mig, samt att jag har ledgångsreumatism. Men skyndar jag långsamt så ska det nog inte vara några problem för mig att jogga, samt att jag kombinerar med vattengympa.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0