I´m in heaven

Fick alldeles nyss min beställning från Oriflame. Blev helt till mig när jag läste om nyheterna som är på gång =) Det ska komma mineralprodukter, wieeeeeee. Produkterna som är på ingång är, mineralpuder (i två färger) och två ögonskuggor. Tyvärr kan jag inte visa någon bild på dessa produkterna ännu, men jag återkommer med det.

Här kommer bilder på de sakerna som jag beställt till mig


Halsband, örhängen, armband och parfym


Närbild på smyckena


Parfymen heter Dancing Lady. Det är den doft som inspirerats av
orkidén Dancing Lady som återfinns i regnskogarna i Söderhavet.
Blommig och fruktig doft som frestar med mandarin och choklad.
Det varama hjärtat av ylang-ylang omges av sensuell vanlijmysk.
Den doftar helt underbart =)

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej,så snygga smycken!Gillar när man kan köpa allt i samma design,att ha ihop eller var för sig.Hoppas allt bra med er alla! Trevlig helg!

2009-04-17 @ 10:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0