Helt enkelt underbart

Ja, så har min helg varit. Just nu är jag helt slut i rutan. Skulle kunna gå och lägga mig för kvällen.

Igår planterade vi blommor och fixade lite med bilarna. Till kvällen var vi bjudna på middag hos svärföräldrarna. God mat och härligt sällskap. Älsklingens syster och sambo var där också.

Idag har jag renbäddat, luftat madrassena, kuddar och täcken. Jag har även hjälp älsklingen i garaget. Vi har vaxat vår gula sommarbil. Jag har även hunnit med att tvätta och sitta och njuta av solen. Vi har grillat flintastek till kvällsmat, SMASKEN. Nu är älsklingen hos sina föräldrar och hjälper dom att sätta ut sitt springvatten. Så nu när jag satte mig ner så kände jag hur trött jag är. Nåja, gå och lägga mig nu kommer jag verkligen inte att göra.

Det har inte blivit någon motion i helgen. Har inte haft lust till det. Men i morgon blir det andra bullar. Då ska jag böra köra ett 12 veckorsprogram. Det går ut på att jag efter 12 v ska klara av att jogga 30 min. Det blir även vattengympa.

Nej, nu ska jag titta på Kalla fakta.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0