Härliga söndag, eller??!!

Så var snart söndagen över. På ett sätt så är det skönt. Allt har inte gått som planerat idag och det har varit lite hårda ord mellan älsklingen och mig. Men det är sånt som händer. Huvudsaken är att vi är vänner när vi lägger oss. Och det kan jag säga att vi är. Mycket av gnabbet har varit missförstånd. Men men nu är det läst och det är det som är det viktigaste.

Idag har jag tvättat och monterat våran hammock. Gud så HÄRLIGT det var att sätta sig i den när det var klar. Älsklingen har slitit i garaget, men att laga rost på vår ena bil, STACKAREN. Jag har även fått hjälpa till lite. Satt en och en halv timme i bilen när han svetsade, för att se så att det inte gomgnistor in i bilen och att det började brinna. Allt gick bra, men vad öm jag var i baken efter det. Höfterna hade också fått en smäll. Men vad gör man inte för älsklingen och för att bilen ska bli klar.

Nu sitter vi och tittar på TV och slappar.

Det här med LCHF har jag lagt på hyllan över Påsken. Känner att jag vill unna mig lite godsaker, dock ej godis. Men det har blivit en halv pizza i gårkväll. Idag till kvällsmat blev den en kebabtallrik. Syndigt gott, men dock ej nyttigt. Vad gör en helgs slarv när man är nyttig resten av tiden??

Kram

Kommentarer
Postat av: sandra

Klart man får ha extra gott ibland annars blir allt så tråktigt. TYckter du så himmal duktigt.

Kram

2009-04-13 @ 10:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0