Förälskad

Sitter här och känner mig nyförälskad. Nej, tro nu inte att jag träffat någon ny man. Det är mannen i mitt liv som jag är förälskad i, alltså min kära sambo. Vi är inne på vårat 17:e år nu och jag känner fortfarande av det där pirret som man har när man är nyförälskad. Tänk att man fortfarande känner så här efter så många år. Jag hoppas att nyförälsken aldrig kommer att försvinna, för den är så härlig. Jag kommer alltid att hålla kvar vid den känslan.

På fredag har vi 15 årig förlovningsdag. Vi kommer inte att fira dagen något speciellt. Ska ha gäster på kvällen. Men visst skulle det vara kul om det kommit ett frieri från älsklingen, men det tror jag inte kommer att hända. Men det är bara att vänta och se. Jag skulle vara världenslyckligaste om han friar till mig. Men det är inte det som är det viktigaste. Kärleken är ännu viktigare.

På dom här 17 åren har vi gått igenom mycket. Både tråkiga saker i roliga saker. Tror att det är viktigt att fokusera på allt det roliga istället för att gräva ner sig i det tråkiga. Ingen kärlek överlever om man gräver ner sig och bara är negativ. Visst vi har svackor i vårat förhållande, precis som alla andra har i sina förhållanden. Det gäller att ta lärdom av svackorna och ta erfarenheten med sig och se positivt på vad framtiden kan ge.

JAG ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ANNAT I MED OCH MOTGÅNGAR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0