Dagens träning

Ikväll när älsklingen var iväg på fotbollsträning så passade jag på att ut och gå. Så jag tog stavarna och gick ut. Men gud vad jag hatar grusvägar. Jag stod på huvudet och skrapade upp vänder handfalta, grrrrrrrrrrrrrr.............Det gör ont. Typiskt så skulle det komma en kille på cykel precis när jag drattade i backen. Men, men jag fick motionerat en stund iaf. Passade även på att svänga inom till frissan för att boka tid till klippning. Mitt fall hände utanför fotbollsplanen där älsklingen höll i träningen. Men som tur var så hade inte han sett något *S*

Sträcka: 1,967 km
Tid: 25 min
Steg: 3577
kcal: 134,2
Snittpuls:122 bpm
Maxpuls: 143 bpm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0