Avklarat

nu var det avklarat för denna gången. Räkningarna alltså. Alla är betalda. Skönt att slippa tänka på det. För den gångs skull så ser det bra ut denna månaden. Blir tom någon krona över på mitt kont =)) Inte för att jag ska slösa för den delen. Men jag har tänkt att åka till sportaffären och titta på löparskor. Skulle behöva ett par. Det är iofs inget större fel på dem jag har, men det är ingen riktig löparsko. Har inte fått några problem med fötterna eller benen när jag är ute och joggar, men jag tar det säkra före det osäkra.

I eftermiddag har jag planer på att åka till Ystad en sväng. Bara för att gå på gågatan och fönstershoppa. Jag behöver komma hemifrån ett tag. Ska ringa sväföräldrarna och höra om jag får låna deras parkering. Alltid sköna att få parkera gratis.

Nu ska jag göra mig iordning för att åka och handla hem lite mat.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0