Söndag, samt årsredovisning

Hej på er alla!!!

Söndag idag. Vart tar tiden vägen??? Ja, det kan man undra. Tycker att det inte var så länge sen det var söndags senast. Tänk att detta är årets sista söndag. Ja, vart har detta året tagit vägen?? Tycker att året har försvunnit med ett nafs. Men bättre det än att det segar sig fram.  Vad har då hänt för mig under året?? Låt mig tänka efter ;) Året började med att jag hade världens dunderförkylning, som hällt i sig i ca 12 v. Det resulterade i en lunginflammation och två antibiotikakurer. Fram till i början av juli så gick jag en arbetsmarknadsutbildning. Jag har läst till ekonomiassistent. I februari fyllde jag år, men annas så var denna månaden lugn. Mars och april försvann utan att lägga större minnen till mig. I maj fllde min älskling år. I början av juni var vi på studentfest. Midsommar firade vi med mina svärföräldrar. I juli avslutade jag min utbildning =)) Men jobben lyser med sin frånvaro. Vi hade treveckors semester i juli =) Skönt och välbehövt. Huset blev ommålat då. Vi umgicks mycket med vänner och bara slappade. I augusti kom vardagen tillbaks, men sista veckan så hade älsklingen ytterligare en veckas semester. I september hände det ganska så mycket för mig. I början av månaden fick jag världens bästa överraskining. Min bortadopterade syster tog kontakt och berättade att hon kommer på besök i oktober =))) I slutet av månaden fick jag jobb som mediasäljare. Jättelycklig!!!!! I oktober tog min karriär som mediasäjlare slut. Jag insåg att jag inte är någon telefonsäljare, Fick inte sålt något på dom 2,5 v som jag jobbade och det innebar att jag inte fick någon lön =(( Någon dag efter ja slutat på jobbet kom min älskade lillasyster hit =)) Vilken härlig helg vi fick tillsammans. Kan säga att det inte känndes som 30 år sen vi såg senast. Det känndes som syrran och jag träffats dagligen i hela vårat liv =)) Vi hade så lätt för att prata med varandra. När syrran åkt hem så känndes det såååå tomt här hemma. Syrran bor i Schweiz, så vi kan ju inte träffas så ofta. November försvann utan att lämna några spår efter sig. I december berättade syrran att jag ska bli moster =)) Detta är syrrans 4:e barn, men första som jag får vara med på hela vägen. Julen firade vi hos mina sväföräldrar, som vanligt ;/ Min mamma var också med. Nyår kommer vi att fira hos vänner. Kan säga att på nyårsafton är det ett år sen jag drack en läsk senast. STOLT!!!!

Jag detta var i korta drag vad som hänt för mig under året. Nu ska jag återgå till att vara social.

Kraaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0